Äntligen soliga dagar igen!

Igår när jag var påväg hem till Nicke så pirrade det fett mycket i magen. Tänk att jag fortfarande har den känslan kvar!  :) Det var verkligen jättekul att träffa honom igen efter dom här 3 långa veckorna. Vid 9 tiden så åkte vi ner till edsviken och träffa en massa roliga människor. Det var verkligen jätteskönt för jag behövde inte ens ha på mig en tjocktröja för att det var så varmt. Det var verkligen skitkul att träffa alla som har vart borta på konfa, skåne osv.



Efter en underbar kväll på edsviken så åkte jag, Bickie, Nicke och Oscar hem till Nicke så satt vi på hans studsmatta och pratade mest om hur dom hade haft det på sitt konfaläger. Dom verkade ha det så himla kul! Dom fick mig att längta tills jag och Bickie ska på vårat konfaläger på Lundsberg. Det kommer säkert bli grymt kul! Efter ett tag så åkte jag och Bickie hem till henne för att spendera natten med varandra. Alltså på hennes studsmatta :) Vi hade självklart mat, sovsäckar, kuddar och allt som behövs för en övernattning på studsmattan. Vi satt mest och pratade och åt massa saker. Det var länge sen jag och bickie hade en lång pratstund, det kändes jättebra! Har saknat det <3



Dagen efter vaknade vi av att vi svettades så himla mycket! inte mysigt! Vi grabbade tag i våra kläder och slängde iväg dom. Det var juh så himla soligt! Ebba kom och så åkte vi tre ner till Edsviken och sol/badade. Det var riktigt kallt i vattnet men jag hoppas vattnet värms upp snart av solen. När vi skulle begé oss därifrån så märkte vi tre att vi hade fått skarpare bikinilinjer :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0