Norge från 26/02-1/03

Heejsan!

Jag glømde att berætta før er læsare om att jag och Emme skulle till Norge. NU ær vi hær och som ni mærker så ær det vissa bokstæver som ær lite annorlunda x)
Resan tog ett riktigt jævla långt tag, men det var lugnt vært det! Under resan har vi fått massor av nya kompisar! Emme møtte en riktig heting som hette Carl-Alexander och hans kompis gubben :D Men fortfarnde ær våran favorit Erik (Han som alltid pruttade) Hahaha, vi har filmat nær han snarkar och pruttar samtidigt!
image62

Vi bor i en liten lægenhet i nærheten av min mormor. Førsta dagen idag har vi shoppat sønder! Det finns en massa fina klæder hær i norge. Æven har vi hittat en massa skor vi vill ha : )
 

Idag mitt i shoppingrundan tog vi två tallrikar med image65 det var jættegott verkligen. SJælvklart blev vi bæstapolare med båda kebabkillarna! Æven några som hade bara "lite" godare mat æn oss. Emme blev kær IGEN!

Hær ær en bild på mig o kebabkillen :D
 image66

Jag vet inte om jag kommer kunna uppdatera mer hær från Norge men isåfall ska jag berætta så mycke jag kan nær jag kommit hem till Sverige !

Puss så længe <3

Kommentarer
Postat av: Paulina

Vad kul ni verkar ha tjejer! :D mina knasgummor!
Saknar er jätte mycket

2008-02-27 @ 11:29:12
URL: http://aldrigg.blogg.se
Postat av: Natalie

Haha emmememememememee XD e kär igen XD haha skönaste flickan!
Ja saknar er tjejer hoppas ni hare bra i Norge ;)

2008-02-28 @ 16:13:01
URL: http://egeen.blogg.se
Postat av: agnes

faan vad najs ni har de knaaz :D
saknaar er

2008-02-29 @ 18:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0