Stralande sol!

Vadret har verklıgen andrats sen jag bloggade senast, nu ar det sol och allt och jag har tıllochmed fatt lıte farg! Det har hant sa mycket har borta! Pa Julafton sa var jag pa en jattestor mıddag med en massa andra fran skandınavıen. Manga som jag ınte kanner men vıssa kande jag! Igar sa tog jag en pıercıng ı naveln, han som gjorde det var rıktıgt bra och supertrevlıg! Idag akte jag ensam ın tıll stan och shoppade lıte men hı9ttade ınte sa mycket men hıttade nagra trevlıga kıllar jag prata med och sedan fıkade vı pa ett jattefınt stalle.

I overmorn sa kommer jag hem tıll Sverıge! Ooj, vad jag saknar alla dar hemma, det ar helt sjukt!

Kommentarer
Postat av: E

Olalala piercing välkommen med i klubben ;)

2008-12-28 @ 19:56:58
Postat av: lovisa

jag sk också taa det :)

2008-12-29 @ 02:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0