Riktigt lyckad kväll!

Kvällen började hemma hos Lollo där vi "åt" ( 1 cm2 pizza var), haha, babade och gjorde i ordning oss. Sedan mötte vi upp en massa folk i mörby och sedan satte vi oss på tunnelbanan taggade som aldrig förr! Har nog aldrig suttit på tunnelbanan mer taggad och vad alla sjöng! Festen var riktigt lyckad och dom allra flesta gick in för temat, "French electro"! Vid 3 kom vi till Lucia cup där killarna självklart kom till final och vann den dessutom :D Grattis till er! Vi tänkte fira segern på donken men såklart så råkade jag förstöra det! ( Jag erkänner )



Klockan halv sju på morgonen när jag kom hem så tog det ett långt tag tills jag kunde somna eftersom att jag inte alls var trött.

Kommentarer
Postat av: Ebba

Sååå ledsen att jag inte kunde vara med och ha roligt.

Älskar dig puss!

Ebba

2008-12-13 @ 20:49:28
Postat av: Malin

Sötnos, tycker så synd om dig som är så sjuk men vi ska festa som bara den när du blir frisk igen det kan jag lova :)

älskar dig ebba! <3

2008-12-14 @ 02:15:12
URL: http://maauliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0