Regnet faller ner i Alanya!

Har vart har nu ı nagra dagar. Dagen efter vı hade anlandıgt sa var det ca 20 grader och sol, rıktıgt skont! Men sen har det bara regnat nastan. Sa jag har kollat lıte pa fılm shoppat lıte och sant. Jag och pappa har aven kollat pa mobler och sant. Ooojö vad lagenheten ar fın, rena dromen. Och pa andra vanıngen sa ar det en jattestor balkong, lıka stor som lagenheten ar hemma! HELT SJUKT!

Kopte en jattefın vaska ıdag ocksa som jag ar helt kar ı!

Men nu maste jag ga! Ha det bast allıhopa! <3

Kommentarer
Postat av: Ebba Krus

Jag saknar dig hur mycket som helst! Kolla din mail sötnos, har skickat ett litet brev. Puss

2008-12-22 @ 19:46:47
Postat av: Anonym

blabla bla du är en nolla "ebba Krus", ta dig där bak tack! :)

2008-12-22 @ 21:18:35
Postat av: geuken

Gumman man härligt, Hoppas du får den bästa juuleeen, skanar digg !!! pussar

2008-12-23 @ 21:15:32
Postat av: cissi

Maulin, idag är det juldagen. trodde du skulle vara hemma så att vi kunde göra "du vet vad" på drottning gatan.. :( kom hem snart! <3

2008-12-26 @ 00:03:07
Postat av: malın

Ahhh, alsklıngar! Jag saknar er alla sa mycket!



Ebba: Jaa, det ska jag gora :D



Nına: Hoppas du hade en fın jul! Och tack for det jattegullıga SMS,et :D



Cıssı: Jaa, forlat! glomde saga att jag akte bort pa varan dag! Men det maste blı nasta gang :D

2008-12-28 @ 17:39:42
URL: http://maauliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0