Från Barnsben


Broder & Jag

Måste städa rummet lite här på mitt rum eftersom att vi ska byta min garderob, och det kan man ju tycka är väldigt tråkigt men ändå väldigt kul när man hittar en massa gamla godingar som goseteppe (snuttefilten) , där jag sög på ring och lång-fingret medans jag hade en filt med favvo-fläck där jag alltid lucktade. Hittade lite gamla kläder, skor och självklart en massa smycken som jag bara älskade! När man tänker tillbaka så var det en fin tid och man slapp alla jobbiga problem man har nu förtiden. Då var det värsta som kunde hända att man t.ex: tappade sin nyköpta glass, fick en sticka i fingret eller det värsta av allt att ens goseteppe var försvunnen!


Kommentarer
Postat av: Maria

Herregud, så söt på dig!

2008-12-17 @ 11:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0