Konfa Lundsberg 2008 <3

Under 3 veckor så har jag befunnit mig på Lundsberg som ligger i närheten av Kristinehamn. Jag åkte dit med bickie, några visste jag vilka de var men ressten var helt okända. Nu är alla dom som var där såna jag aldrig kommer glömma! Jag bodde i rummet som hette Sten, Sax, Påse med Louisa, Frida och Sophie! Våran ledare var Joushi! En ledare som vi bara ville döda i början för att vi tyckte han var så seriös och tråkig som några dagar senare blev en riktigt skön kille som vi delade många skämt med på kvällarna! Eftersom att vi hade sport som inritning på lägret så sporta vi varje dag och blev indelade i grupper. Vi spelade b.l.a : Fotboll, Tennis, Pingis, Skytte, Golf, Dans, Basket och mycket annat. Varje kväll hade vi andakt då alla tog sin kudde och la sig på en filt på altaret i kyrkan. Pallar inte att sitta och skriva om hur underbara dom här 3 veckorna har varit för det är ändå ingen som kommer förstå hur kul vi har haft det där!

Ni tror säkert att jag har gått och blivit hyper religös men jag vet fortfarande inte om jag tror på Gud riktigt. Men jag har lärt mig så sjukt mycket ändå jag har till och med lärt mig att dricka vatten, haha x)

Jag vill tacka er alla för ett så underbart konfaläger och jag kommer aldrig glömma er!



Alex, Anna, Axel, Bickie, Calle, Edvin, Elin, Elsa, Fredrik, Frida, Gustav, Hampus, Hanna, Henke, Hugo, Johan, Johanna, Louisa, Love, Madde, Maria, Max, Millie, Noemi, Olivia, Sara, Sebbe, Sofia, Sophie, Theo, Willhelm, William

Lundsberg, Konfa 08, Ett minne för livet <3

/ Malin, även kallad för Maggan x)


Kommentarer
Postat av: millie! :)

tack för tre underbara veckor brushaaan ;> <3

2008-08-12 @ 14:19:17
Postat av: Anonym

tack ska du ha gumman :) puss

2008-08-12 @ 20:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0