Grattis min underbara vän <3

Igår fyllde Bickie 15 år! Det firades med en helt underbar tjejmiddag hemma hos henne. På dagen så träffades jag och Emme i Mörby C För att storhandla på Hemköp/Ica, Temat för middagen var "Exotiskt", villket passar grymt bra in på Bickie. Så Pengarna gick åt på Frukt, Grönsaker och andra godsaker :D

Till middagen åt vi Kycklingspett, potatisklyftor och tsatziki. MUMS!

( Bara några med på bilden )


Eftersom att vi inte kunde vara hemma hos henne hela kvällen så var på på ett berg och myste med en massa människor. När vi var trötta så tog jag och Bickie en taxi hem till mig och somnade ganska fort där.


GRATTIS MIN ÄLSKADE BAU! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0