Solen börjar komma tillbaka :D


Idag hade jag klänning och leggings på mig för att jag kände att det var lite sommar idag : ) Innan praoen så var jag och hannaNatalies prao plats, hon praoar nämligen på ett cafe i Gallerian, vi fick två och en halv kula för bara 14 spänn. Det kallas ett bra fynd ;)
När jag kom till praoen klockan två så fick jag vika kuvert och sånna grejer, sen kom fick jag blommor av dom :D Och det var inte vilka blomor som helst, det var mina favorit blommor, liljor!! Blev jätteglad men ändå ledsen för att jag skulle lämna dom. Vill inte tänka på att fuking skolan börjar på Måndag! Nu är jag hemma hos Natalie i Hässelby och ska sova här, men nu ska vi ut, vi kanske ska träffa Sammi och Jens eller om vi gör nåt annat, men kul ska vi iallafall ha :D

Ha en trevlig kväll allihopa <3  / Malin


Kommentarer
Postat av: Natalie

haha aa så kul hade vi också :P älskar diiiiig malle

2008-04-12 @ 15:22:56
URL: http://egeen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0