Onsdag

Vi började skolan vanlig tid idag och jag rullade såklart till skolan med min moppe och hämtade upp ebba på vägen också :) Jag fick gå till skolan idag även ifall jag var sjuk för att vi hade bara två lektioner och sen gick vi på teater i kultur huset och kollade på djungelboken, jag trodde inte alls att den skulle vara bra men konstigt nog var det den bästa teatern jag nånsin sätt, det var jättecoola ljud effekter och även om den var överdriven som alla andra så var den ändå verklig på nåt sätt. Jag rekomendar den djupt!
image108 Ormen Kaah

Efter skolan åkte jag hem till Zahra och vi proppade självklart i oss taco chips :D Vi satt och myste med dom och satt och pratade och sjöng lite emellan sen stjussade jag henne till fotbollen (jag är ju sjuk) och var tvungen att stanna för att Dag och Anders (fotbollstränarna) skulle prata om viktiga saker med oss måste bara berätta hur sjukt bra det är att vi har dom som tränare, vad skulle vi gjort utan dom helt seriöst!? Dom lägger ner så sjukt mycket tid på oss tjejer så det e inte sant! Mohaha, till er som inte har så bra tränare som vi :D

/malin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Teatern sööööööööööööööööööööööööööööööög

2008-04-18 @ 17:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0