måndag

Praoen började klockan 1 och det var en rolig dag men det var ändå lite ensamt utan Ebba även ifall alla danslärare är väldigt sköna där. När jag gick av tunnelbanan så träffade jag på Natalie, det var jättekul att få träffa henne hon har nämligen varit i Thailand och hon var så himla brun så jag fick ångest. Såg en reklam i morse om att man kan sola solarium för bara 30 spänn i hela 30 min så det ska jag nog göra innan praoen imorgon eftersom att jag börjar klockan 14.00. I mörby stog bickie och väntade på mig för vi skulle vara med varndra innan fotbollen. Vi har kommit på att man kan lyssna på ipoden medans man åker moppe :D
Nångång ska vi prova på att ta ipodhögtalarna och lägga i facket och se hur det är! Det vare ett tag sen jag o bickie va med varandra ensamma så det var riktigt mysigt. Har saknat dig älskling <3

image100
                                                     Kommer du ihåg?

Kommentarer
Postat av: bickie

klart jag kommer ihåg älskling!:D

2008-04-08 @ 21:35:55
URL: http://bix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0