Gårdagen..

Går dagen var nog en av dom värsta dagarna i mitt liv. Ingenting gick som jag ville och så hände det lite saker det blev även lite förvirringar i skolan.. Efter skolan åkte jag och Zahra till Mörby centrum där vi träffade Alicia och Lina. Sedan åkte jag och Alicia hem till mig och tjockade oss och pratade en massa, sen var det iväg till fotbollen. Det var nog den tråkigaste träning ever! Allt var så oseriöst så att det inte var kul. Sen var jag juh inte på mitt bästa humör igår heller så det gjorde väl det ännu värre..

Påvägen hem från fotbollen hittade jag Axel gåendes och jag och han åkte hem till our place x) Vi bestämde oss för att ta en promenad efter att jag hade ätit och duschat. Det var verkligen jätteskönt att gå ute :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0