Gårdagen

Igår var vi jättemånga vid Edsviken och "grillade", det var jättemysigt verkligen! Det har vart så himla fint väder dom senaste dagarna och det ser ut att fortsätta bli bättre väder :) Vädret betyder så himla mycket man är liksom glad hela tiden och man har värsta energin i kroppen! Så himla härligt! Man märker att det är fler och fler som skaffar moppe nu också, man märker det när man träffas många så blir det en moppehög, det är verkligen en skön känsla! Nu ska jag iväg och spela match mot Café opera eller ja som bytt namn till Fc Djursholm, jag undrar verkligen varför dom bytte namn var det kanske för att dom ska visa att dom har pengar eller nåt? x)
Igår spela vi första matchen för sesongen mot åkersberga, det gick inte så bra alla var jättesega i kroppen! Nej, nu måste jag åka iväg med fotbollskläder på, jag skulle egentligen velat sätta på mig en klänning som den här:


image109

Bara 199 kr från Josefssons!

Kommentarer
Postat av: Lina

Vilken fin klänning du hittat :D

2008-04-21 @ 16:33:57
URL: http://www.linasmode.blogg.se
Postat av: Paulina

dummer, dom bytte ju för att Cafe opera inte sponsrar dom länge ;) eller det tror jag i alla fall x)

2008-04-21 @ 16:51:46
URL: http://aldrigg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0