Första dagen i skolan :)

Inlägg från igår som inte gick att publicera:

Det var jobbigt att komma upp tidigt idag på morgonen och ingen fin känsla att åka till skolan, men självklart var det kul att få kompisarna samlade och vissa hade man inte sätt på 3 veckor så det var jätteskoj iallafall. Idag var alla Spanjorerna i skolan, jag och Emme hade det riktigt kul med dom x) Sen fick jag träffa Nickes också han verkade jättesnäll och rolig! Vi slutade klockan 15.25 och då åkte jag till Mörby för att träffa Axel F, vi åkte hem till honom och bara pratade en massa :) Sen var det dags för matchen mot IFK Täby, hela dagen var jag jätte taggad på att spela fotboll men jag fick inte spela pågrund av att jag är sjuk men då ringde jag Anders (fotbollstränare) och berättade om mina känslor så fick jag spela iallafall! Det var en av dom bästa matcherna vi har spelat tycker jag! Alla sprang hela tiden, det var lagom tempo, bra passnings spel och många målchanser! Vi vann bara med 1-0 men alla kände att dom hade gjort bra ifrån sig så det var en väldigt lyckad match!


En bild från i somras på plommonlaget xD

image104

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0