Får skylla mig själv...

Nu sitter jag här påklädd och med té i handen. Jag har tappat rösten och är jättesjuk! Kan det bli mer lyckat? haha!
Igår var jag med en massa på Edsviksberget eller vad man ska kalla det, det var jättemysigt och vi grillade mashmellos (vet inte hur det stavas) men sen började det regna! men självklart var vi ute iallafall x) Senare kom Nicke och vi stack hem till honom. Det var nog sista gången vi träffades på 3 veckor för att han ska ha en spanjor som kommer idag :D och sen så ska jag på fotbollsläger till Spången med min tjejer!
Vi får se om jag kommer till skolan imorn men det känns som om jag måste dit för vi har juh inte haft skola på tre hela veckor!

image103


/ Malin <3

Kommentarer
Postat av: Emme

Haha jag smittade dej xD

2008-04-13 @ 17:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0