Lite om mig...

UTSEENDE
[  ] Jag är kortare än 160 cm. (Jag är 163 cm)
[x] Ibland tycker jag att jag är ful.
[  ] Jag skulle vilja att mitt hår var av en annan färg.
[  ] Jag är osäker över mitt utseende.
[  ] Jag har/har haft tandställning.
[  ] Jag skulle göra en plastikoperation om det var enkelt och gratis.
[x] En helt okänd person har sagt att jag är snygg.
[x] Jag har mer än 2 piercingar. ( i öronen )

RESANDE
[x] Jag har åkt mer än 300 km på en dag.
[x] Jag har flugit.
[x] Jag har varit i Turkiet. (Har varit där 3 gånger, ska dit snart igen)
[x] Jag har varit i Sverige. (Jag bor faktist här)  x)
[x] Jag har varit i Afrika (Kenya, Tanzania, Egypten och Tunisien)
[x] Jag har varit i mer än 15 länder.

ERFARENHETER
[x] Jag har varit på en offentlig plats i min pyjamas.
[x] Jag har sparkat en kille mellan benen.
[x] Jag har lekt "sanning eller konsekvens". Det har väl alla x)
[x] Jag har medverkat i ett skådespel.
[x] Jag har ätit sushi. (Men jag gillar det INTE)

FÖRHÅLLANDEN
[x] Jag är singel.
[  ] Jag är upptagen.
[  ] Jag är gift.
[x] Jag saknar någon just nu.
[x] Jag är rädd för att bli övergiven.
[  ] Jag har varit otrogen i ett förhållande.
[x] Jag har varit kär i någon som inte känt detsamma för mig.
[x] Jag har sagt att jag älskar någon och ljugit.

ÄRLIGHET
[x] Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra.
[x] Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra.
[  ] Jag har smugit ut utan lov.
[x] Jag har ljugit om vart jag är för mina föräldrar.
[x] Jag har en hemlighet som ingen annan vet om.
[x] Jag har fuskat i ett spel.

DÅLIGA TIDER
[  ] Jag har velat dö.
[x] Jag har gråtit så mycket så att jag skakat.
[x] Jag har somnat gråtandes.
[  ] Jag har vaknat gråtandes.

DÖDEN
[x] Jag är rädd för att dö.
[x] Jag hatar begravningar.

[x] Någon nära till mig har försökt begå självmord.
[x] Någon nära till mig har begått självmord.


Kommentarer
Postat av: Camilla

vilken bra lista :) du hu gör man sådan här klocka som du har?

2007-04-25 @ 16:29:19
Postat av: Maulin

Det är bara att trycka på klockan som jag har sen e det bara att trycka på en kategori som heter "Want a Clock on Your Website?"
:)

2007-04-25 @ 22:40:06
URL: http://www.maauliin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0