¿Como estas?!!!

Gar inte att forklara hur det ar har borta! Det ar helt underbart men man ar fortfarande chockad! Flyget gick bra och alla var jattenervosa! Mitt mote med Eduardo(min spanjor) och hans familj gick bra och dom ar jattegulliga allihopa! Forsta kvallen var vi pa nagonn pub och morgonen efter gick vi alla svenskar och spanjorer pa rund vandring. Sen akte jag med Edu och hans fotbolls lag med en serios buss och sa spela dom match och dom vann! Sen spelade vi allihopa bowling pa kvallen. Sen blev det middag pa ett lodarstalle och sedan gick vi pa nan fest som var lite halvskum x) Nar jag och Edu kom hem pa kvallen sa var vi inte sa trotta sa jag larde honom att spela "dam"

Nu sitter jag har med mille och vara spanjorer och vi ska snart ata lunch sen blir det pokerkvall :D

Hasta luego! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0