"Spain, where everything is perfect"


Igår kom vi hem från det underbara utbytet till Spanien. Nånting vi aldrig kommer få uppleva igen på samma sett!  När vi svenskar satt på flygplanet påväg till Spanien så satt nog ingen av oss 55 elever utan att vara nervösa. Edu och hans familj jag bodde hos var jättesöta allihopa. Maten mamman lagade var suverän, vädret var soligt och skönt. Bussresorna, stranden, puben, kvällarna,kortspelen,sångerna,glädjen,promenaderna och alla underbara människor kommer jag sakna så otroligt mycket!

Varför var vi tvugna att vakna från den här underbara drömmen?


Kommentarer
Postat av: Ronny

Hej! Råkade slinka in här för att titta runt lite efter att jag varit inne på en blogg där du skrivit en kommentar och blev nyfiken på din blogg. Trevlig, fin och bra blogg du har och hoppas du inte har något emot oväntade besökare. Välkommen till min URL. Ha det bra.

2009-02-19 @ 01:59:37
URL: http://www.metrobloggen.se/krhnke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0