Åreeeeeeee


Inlägg från igår:

Igår natt kom jag hem från älskade Åre-landet! Oj, vilken rolig resa! Jag tror vi var 120 st som åkte upp till Åre men vi COOLA nior fick åka i en egen dubbel-däckare. Bara resan upp var guld värd! Skidåkningen var helt perfekt, där nere -2 grader och på toppen 8 grader. Kan det bli bättre? På kvällarna var alla i varndras stugor och vi dansade, myste, rökte vattenpipa, bastade, spelade kort och sist men inte minst ÅÅÅT! Nina fyllde år när vi var där uppe också och då fixade vi en överraskningsfest för henne med tårta och dunkande musik. Kan tyvärr inte skriva så mycket mer för det var så hiiimla mycket som hände.


I skolan var det inte alls så mycket folk idag eftersom att dom flesta var sjuka eller skolkade. Fick träffa min älskade André idag också, guuud vad jag har saknat honom mycket! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0