Vad är det med mina grannar?

Igår när jag och Emme kom hem från middan till mig så bastade vi och hade ett hårdpass! Det kändes riktigt skönt att det verkade lite i magen x) Sen kom det hem en massa folk till mig och vi hade typ chill-krök kväll. Det slutade med att mina jävla grannar ringer till min pappa och säger att han ska polisanmäla vårfan familj och att han ska se till så att vi inte får bo kvar! Han e juh helt puckad! Men alla stannade kvar men tillslut så vare jag, Emme, Fred S, Jens W och Johan W kvar så vi gick ner och tog en french hotdog och en cola för 20 kr på statoil!

Jag och vaknar av att Emme hade pratat i telefon med pappas kompis och hon hade trott att det var jag som svarat så hon bara lådsades som om hon var jag. Nu håller jag på och kollar på OC som jag har fått lånat av Emme. Det går inte få nog av den underbara serien!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0