Fika med Anna S <3

Efter att jag hade städat igår så åkte jag in till stan för att träffa Anna S och hennes lillasyster som hon tog hand om och så tog vi en fika på Espressohouse på Stureplan. Ojj, vad kul det var att få träffa henne igen. Har inte sett henne sen konfan! Vi satt och pratade jättelänge och sen gick vi runt och kollade på kläder medans hennes syrra köpte lite saker :)

På kvällen åkte jag hem till Axel F som hade fest. Det var riktigt kul och mycket folk. Jag förstår inte varför han inte får alla våra cp grannar på sig, han bor juh bara 3 våningar ovanför mig, jag ska iallfall se till så att vi ska byta lägenhet :D

Nöjd med kvällen så åkte jag hem till min säng och somnade ganska snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0