Smycken!

Igår så åkte jag och Hanna in till stan för att fika och sedan kolla på vinterjacka. Sen fick vi idén att göra egna örhängen så vi gick till Sturegallerian där det finns en butik som har allt man behöver till det. Vi fick idéer och plockade på oss det som behövdes. Påvägen hem så möter vi på Aria, Nick och Marcus på espresso house så vi sitter där en stund och pratar med dom. När vi sitter hemma hos Hanna sen så gick det inte alls som vi hade tänkt oss vi hade köpt en lite för stor tråd! :/
På kvällen så åkte jag, Nina, Bickie, Calle och Hasse med mopparna till Sollentuna på en fest, det tog oss ett riktigt långt tag tills vi hittade dit men sen får vi tillslut syn på Johanna och Sofia :D Vad kul det var att träffa dom igen! Jag skulle genetligen ha sovit hos Sofia men hade glömt att säga det till mamma och jag var trött så jag åkte hem och sov i min egna säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0