Skolfotto

Det kom en gubbe idag till skolan och hade föreläsning om Kina, det var rätt intressant och man lärde sig mycket men det blev rätt jobbigt att sitta och lyssna efter ett tag. Vi hade även Skolfotto med klassen idag, hoppas på att det blev bra! Direkt efter hade vi även Elevrådsfotto. Bara för att inte se likadan ut så satte jag upp håret och så log jag med tänderna istället då.

Efter skolan så tog jag moppen till Näsbypark för att hämta Lina och Sara som jag från och med idag ska vara barnvakt åt ca 2 gånger i veckan! Vi hade det riktigt kul och jag ser fram emot att göra många roliga saker med dom :)

Nu sitter jag och funderar på om jag ska klippa lugg eller kort snelugg? Eller ska jag ens klippa mig?


Kommentarer
Postat av: Bickie

Malin, det där med att du ska göra "många roliga saker med dom" låter lite halvt creepy :S

2008-09-09 @ 20:35:51
URL: http://bix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0