Lite tråkigt..

Idag var det skol dm i fotboll som jag egentligen skulle vart med på men eftersom att jag är sjuk så kunde inte jag vara med så jag fick vara kvar i skolan hela dagen istället. Det var ändå en riktigt kul skoldag med några undantag. På rasten så åkte jag, Isak, Christian, Navid, Henke, Fille, Sulle och Douglas till CG´s och åt pizza till lunch eftersom att dte tydligen itne skulle bli god mat i skolan.

På idrotten så satt b.l.a. jag, Lisen och Hedvig och kollade på. Vi kommer vi att vi alla har samma mobiler och självklart så gjorde vi så att alla hade samma tema och en riktigt het närbild på Isak som bakgrundsbild och sedan försökte vi gissa vilken som var våran. Sjukt kul! xD

Dagens snälla person: MILAD! Våran vaktmästare frågade mig och Lisen om vi kunde gå och köpa en cola till honom efter att vi hade stått och pratat en lång stund och sen när vi börjar gå så säger han att vi skulle köpa varsin cola till oss själva också :D Igår fick jag även en gratis skåpnyckel av honom! Han e riktigt snäll han!

Min & Bickies älskade Milad :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0