Kan det blir mysigare?

Konstig fotbollsmatch måste jag säga! Vaknade redan klockan 8 imorse för att vi skulle samlas för match på Ip klockan 10. När jag väl står där fasst jag är sjuk så kanske vi bara var 7 spelare där vilket blev lite stressande för att man får inte spela om man inte är mer än 9 spelare på planen.. Så vi sätter oss i omklädningsrummet och funderar på att ställa in matchen och åka in till Donken istället. Men så kommer det tre spelare till och våra tränare säger att vi ändå inte ska spela eftersom att det bara var ca 20 min kvar tills den skulle börja men hela laget taggar till istället och så körde vi banankull och danskull som uppvärmning, sjukt oseriöst! Nöjda med matchen pågrund av detta så förlora vi med 2-1.

Bild på Emelie och mig från Åre förra vintern

Efter matchen åkte jag och Emelie A till Vivo och köpte en massa goda saker och sedan till rösjöhallen för att hyra film. Gissa vilken film det blev? BRATZ!? (riktigt, inte tecknad) Haha, vi hade lust att fortsätta att vara oseriösa! Så åkte vi hem till henne och duschade och satte på oss myskläder. Så satt vi där och kollade på Bratz, Gossip girl, One tree hill, Girl meets cowboy och Mamma söker fru! Snacka om degig dag men guuud vad vi har haft det mysigt gumman!

Kärlek till dig och den här skumma dagen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0