Idol har blivit en tradition..

Tog mig iväg till skolan idag eftersom att jag kände genast på morgonen att jag blivit bättre. På Idrotten så hade vi boxning, det är faktist riktigt kul, det roliga var att efteråt så när man försökte hålla fingrarna stilla så gick inte det! När skolan äntligen var slut så träffade jag Emelie A på Enebytorg så köpte vi lite godsaker och åkte sedan hem till henne och myste.

Sen var det fram med den "barnsliga-malin-rollen" (kanske inte märks så mycket nrä den kommer fram), så var det dags för knatteträning. Åhh, vad dom är söta alla killarna! Måste ta kort på dom nästa onsdag!
Emelie A                                                                     Marie S


Hade själv fotbollsträning idag men pågrund av att jag är sjuk så skippade jag den, istället så slappade jag framför tv.n och kollade på Idol som man nästan måste titta på! Jag brukar kolla på auditionen men skippa när det blir för seriöst.

Nu ska jag dricka min nya drog, Te!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0