Bra sätt att plugga glosor på..

Varje Tisdag har vi alltid typ 2 timmars lunch-rast så idag åkte jag, Emme, Bickie, Christian och Navve hem till mig och åt nudlar. Sen var det raka vägen till Näsbypark efter skolan för att vara barnvakt åt mina söta barn och deras kompis Olivia. Tycker om dom mer och mer för varje gång jag vart hos dom.

Nu sitter jag och pluggar spanska. Nu har jag inriktat mig på alla cp glosor vi har och det är inte lite. Och jag kom på den jättebra hemsidan som heter www.glosboken.se som jag alltid tog användning för förut och hade helt glömt bort hur bra den hemsidan var, så nu sitter jag här och det går så bra att få in alla ord i huvudet för ovanlighetensskull :D

Nu ska jag plugga vidare, får se om jag skriver nåt mer ikväll! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0