Alltid kul att vara med Axel :)

Kom hem för en stund sen för att ha spenderat några timmar med Axel. Efter knatteträningen så träffade jag Axel i Mörby c och så gick på upp till Tacobar och beställde god mat men eftersom att dom stängde bara efternågra minuter så fick vi ta med oss maten. Så vi gick ut till en fylle-parken som vi kom  på är egentligen väldigt mysig bara inte fullgubbarna sitter där. Medans det blev mörkare och mörkare så satt vi där och pratade men sen när vi skulle börja begé oss hemåt så bestämde jag mig för att ta hem min moppe eftersom att den har stått där i minst en vecka nu. Där rullade jag och Axel hem och ansträngde oss för att kunna motstå ljudet som låter som en gräsklippare/såg! Haha! Ska ta och lämna in min moppe på service så fort som möjligt känner jag!

Nu ska jag försöka kolla igenom fysiken lite och sen ska jag försöka sova!
Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0