Mc-donalds, i´m lovin it!

På morgonen så fick jag lära mig att göra deras zeasar-sallad och nån lite mindre sallad och hur jag skulle lägga upp det och märka osv. Delade ut lite ballonger, "bakade" bröd, torka lite bord och fyllde på is och dricka till alla som beställer. Det kanske inte låter så jobbigt med att fylla på dricka men när man får höra att man ska göra ca 5 olika drycker i alla olika storleken, med eller utan is så blir det super stressigt! Men det är riktigt kul!


Av Mimmie fick vi ett riktigt kul jobb. vi fick dela ut gratis kaffe till kunderna och även stå utanför för att locka in ännu fler kunder. Vi fick sluta en timme tidigare idag, det var vi fan värda! Då kom Rebecca A förbi och fikade en snabbis med oss där.

Pinsamt:
Jag hade haft min superheta keps på mig för att jag hade vart i köket och skulle ta av mig den så står Ebba och Mimmie(2:a assistent) och skrattar som sjutton. Du måste bara ta dig en titt i spegeln Malin, säger Mimmie då. Jag gör som hon säger och går till en toalett där en man har glömt att låsa. Så han sitter där på toan och skriker lite tjejigt och håller för sin "piiiiip", jag blir helt röd i ansiktet och springer in till Mimmie och skyller på henne och att hon får skylla sif själv om dom får dålig respons pågrund av att personal springer in på kundernas toaletter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0