Kan det bli mer stressigt?

Vi började klockan åtta på morgonen idag också, inte den bästa tiden! Men det började bra med att vi fick nya kläder namn-bricka och en skithet keps. Haha! Idag var den stora dagen då han som skapade Mc-donalds i Sverige skulle komma dit. Vi fick städa en massa och typ organisera lite, tyckte typ itne det blev nån riktigt skillnad förutom killarnas omklädnings rum då men dom ville typ att allt skulle blänka som diamanter för att dom skulle få "betyg" på precis allt!

Haha, det roligaste måste ju typ ha vart att dom två andra prao-eleverna blev hemskickade för att dom bara gjorde allt fel och för att dom inte ville att dom skulle förstöra för dom under den stora dagen.  Kul att gå hem i försig men ändå inte, det visar ju att dom tycker om oss och så tycker dom att vi gör ett riktigt bra jobb. Cabir och jag pratade om att jag ska få börja jobba där om några månader när jag fyllt 16 år, låter underbart! :D

Sen efter en massa timmar så kom "The Big Boss", som alla sa och då blev alla jätteseriösa och jag stog och log jättestort medans jag spruta i läsk efter läsk!

Nu är iallafall jag och Ebba helt slut i kroppen och vi båda kommer nog sova riktigt gott i natt, imorn får vi nog höra hur mycket poäng våran Mc-donalds får ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0