Härlig tripp in till stan!

Idag hade vi oförberett engelska prov, ingen aning om hur det gick! Efter skolan så åkte vi in till stan med bickies moppe fasst jag körde. Lika kul varje gång! :D I stan så träffade vi André, Hanna, Lollo och Ebba så fikade vi på Espresso house. Sen åkte jag och Bickie runt i säkert 45 min för att hitta nån konstig mataffär som bickie visste om men som tydligen inte låg där den skulle när vi väl kom fram, haha!

Jag och Bickie märker hur vi åker högre och högre upp runt, runt! Och så tog det stop! Där var det en jätte söt liten "park" där jag tog detta fina fotto på Bickie <3


Nu är vi hemma hos bickie men ska snart till mig för att fixa iordning mat och efterätt till ikväll. Vi ska ha det mysigt på en liten gräsplutt. Sjukt mysigt!

Hoppas ni får det kul ikväll!

Kommentarer
Postat av: mikaela

tack så mycket ;D

2008-10-03 @ 18:34:35
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0