Café stureplan

Idag var det första dagen för mig och Ebba"Café stureplansgruppen" som ligger rulltrappan upp i sturegallerina. Vi började klockan halv tio och då fick Ebba gå ner till ett café där nere och jag stanna kvar på restaurang/cafét. Jag fick börja med att göra hallon-smothies sedan fick jag göra en massa olika saker som att göra olika sallader, göra olika drycker, göra kaffe, chokladbollar, mackor och mycket mer! När det sedan blev lunch för oss så kom Ebba upp tillmig och vi fick göra våran egen mat och gjorde då våran egen sallad. Ojj, vad god min blev! Dom borde fan sälja den där :D

Vad är det i?
* Massa sallad
* Plommon-tomater
* Valnöter
*Kyckling-bitar
*Citron bit
*Groddar
*Frön
*Super god dressing!

*Baguette
*Cola

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0