Bara svart..

Idag på min andra lektion, matte så svimmade jag. Skulle resa mig upp och ta en miniräknare men allting snurrade och så blev allt bara svart. Hade tydligen legat där i ca 10 min. Det hände i lördags också men då var det bara svart en kort sekund. Vet inte vad det här kan bero på, kanske kan det var lågt/högt sockertryck eftersom min pappa har diabetes så kanske jag också har fått det nu..?

Ska iallfall till doktorn nu snart.

Har föressten ett läppglans jag har börjat använda nu, som jag fick av min pappa för ett tag sen.


Kommentarer
Postat av: cissi

nämen lillen, vad orolig jag blir!!! hur är det med dig nu?!

2008-10-06 @ 20:56:36
Postat av: Malin

Det är toppen ;D

2008-10-07 @ 20:40:20
URL: http://maauliin.blogg.se/
Postat av: lovisa

skit snyyyygga läppar babe

2008-10-09 @ 18:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0