Äntligen slipper man skolan!

Idag var det sista dagen på länge som jag har skola eftersom att nu ska vi ha prao i 2 veckor och direkt efter det så har vi lov  sen ska vi till skolan igen men då r det inte långt kvar tills vi åker till Spanien med skolan, några veckor efter det så åker vi till Åre med skolan också :D Jag kan säga att jag inte avslutade min sista dag så jättebra eftersom att vi hade ett fysik-prov som inte gick så bra..

Efter skolan så åkte jag Rebecca A och Oscar B till stan där vi träffade Niccole så fikade vi på ett mysigt café  där jag och rebecca var förra fredagen. På disken så står det en mackapär som man kan ladda sin mobil för 10 kr. Har aldrig sett en sån innan och vad vi garvade när jag tänkte prova den. Visste inte om det var ett skämt eller inte. Men där låg min mobil och laddade och konstigt nog så blev det iallafall nästan fullt med batterier. Riktigt smart att dom har det, borde finnas fler där iute i staden :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0