Älskade prao dagar..

Jag vill inte tillbaka till skolan sen! "Var tvungen att radera förra texten texten som stog här pågrund av farliga läsare xD" Idag fick jag iallfall vara på cafét som ligger där nere, dom hör ihop men dom är bara på olika ställen.

Jag och tjejen som var där på cafét började prata om hur man gör mönster med lattemjölken. Hon sa att hon kunde göra löv och ett hjärta. Jag sa att jag ville lära mig göra ett hjärta men hon sa att hon tyckte att jag skulle prova bara en gång på skoj utan att hon skulle berätta hur man gjorde. Hon berätta under tiden att jag skummar mjölken att det tog en ca 35 st latte-koppar att göra typ ett halvbra hjärta. Sen Wips så stog jag där med ett hjärta jag hade gjort själv!! Hon blev helt chockat och likaså jag, Haha naturbegåvning? :D


Kommentarer
Postat av: Linus

Får man komma och köpa en sån latte av dig? :)

2008-10-22 @ 20:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0