Tjejmiddag hos Mosen <3

På dagen så fikade jag med Ebba B, Frida; Alicia och Elin på Wayne´s. Haha, stamkunder eller vad? När jag berättade att jag kunde göra hjärtan (överdrev lite, har bara klarat det två gånger) så sa han att jag skulle komma idag så kunde jag börja få jobba där eftersom att dom ändå behövde jobb. Trevligt, trevligt! Men jag har ju ändå jobb på donken och det lämnar jag inte bara xD

Igårkväll så hade Moa en tjejmiddag hos sin pappa som bor i staden. Det var riktigt kul! Till Middag så fick vi kyckling med ris och cissis-sallad. Sen blev det dans med typ gamla låtar och vi fick även ett litet framträdande av Moa och Maria som Grease, imponerande tjejer!

Tack för en underbar kväll Moa <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0