Komisk dag i friberga skolan!

Hände rätt många olika saker i skolan idag. På So,n satt jag och André och ritade. Vi ritade bland annat min älskling Eric. Haha, så klart måste andré rita en snopp som går längs shortsen och sedan kommer ut x)

Under våran långa rast så gjorde Ebba, Hanna, Bickie och Lollo en musikvideo till Shoes! Riktigt konstig men kul! Kolla på den på facebook. Senare hade jag möte med min svenska lärare eftersom att jag är ansvarig för sjuornas insparkningsfest som vi några i nian ska anordna, det kommer bli riktigt bra!
Efter skolan åkte jag och var barnvakt. På vägen dit så fann jag artikeln om våran spanienresa i METRO.


Kommentarer
Postat av: Hankz

hahahaha ägda :D

2008-11-20 @ 23:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0