Hoppas Spanien blir av nu :)

Under hela dagen i skolan idag var jag jättetrött och såklart hes också. Men nu e det iaf mycket bättre med rösten. Vi hade möte om Spanien om hur det blir och sånt. Pressen var även där på slutet och dom tog kort och så interviuvade dom några stycken om vad dom tyckte om det som hade hänt osv.

Efter skolan så fikade jag med Eric. Det var jättekul att få träffa honom igen, han har ju vart i Frankrike under höstlovet så då var ett tag sen. Fick sedan stjuss av honom hem till mig med moppen, dock inte lika läskigt att sitta bakom honom den här gången, men fortfarande kör han som en jävla galning x)

Nu ska jag och pappa snart iväg på Spanien-mötet så får vi se om det blir nåt eller inte! Hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0