Bondar till sthlm ? xD

Igår kom Marcus och Jocke somsagt upp till sthlm för att träffa mig och Ebba. Så vi mötte upp dom så åkte vi hem och lämnade väskor hemma hos mig. Sedan åkte vi till kungshallen och åt där, riktigt gott! Det var inte så mycket som hände i danderyd så vi åkte hem till bastun hos mig som är för alla som bor i lägenheten. Så satt vi i ett rum där och rökte lite vattenpipa. Så tog vi den rullande bussen hem till Bickie där även Hanna var.



Kalla när vi kom hem så kröp vi ner i sängarna i vardagsrummet och somnade efter ett tag med tre tända ljus..

Nästa gång blire Uppsala säger jag bara ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bondar ?

Jag vet den där Jocke bor i uppsala så han är bara halvbonde!

2008-11-01 @ 18:18:30
Postat av: Anonym

ner till stockholm ;)

2008-11-02 @ 16:45:42
Postat av: Malin

Haha ;)

2008-11-02 @ 17:07:20
URL: http://maauliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0