Älskade torsdagar!

Härligt att vara tillbaka till skolan. Slapp göra spanska provet idag för att dom hade tydligen gått igenom saker jag inte fått veta så jag får ha det på spanska lektionen på måndag istället! När jag satt och åt så kom min svenska lärare fram till mig, jag blev skiträdd eftersom att jag nyss hade skvätt mjölk på Nicke för att han gjorde det på mig så jag trodde jag skulle få skäll. Men istället sa hon att hon tyckte min novell var jättebra och att hon ville att jag skulel skicka in den på en novelltävling hon visste om som handlade om alkohol och så trodde hon att jag kunde komma riktigt bra till. Jag blev jätteglad :D

Slänger in en bild från nyårsafton förra året: Emme, Alicia, Bickie och Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0