Pengar till Bolivia

Idag har vi vart lediga pågrund av att vi skulle jobba ihop pengar till Bolivia i skolan. 200 kr var skulle man jobba ihop, själv så städade jag och sånt här hemma. Sen efter ett hårt slit så åkte jag iväg och tränade knattarna (fotboll). Jag tränar små pojkar som är 3-5 år gamla med Emelie, Rebecka och Karro! Efter en lika rolig träning som vanligt åkte vi fyra hem till Emelie och så gjorde vi Anders Superdryck!

Innehåller:
* Vatten
* Banan
* Havregryn
* (Blåbär) - som vi la till för att vi tyckte det skulle bli godare.

I början kändes det lite konstigt att dricka det men vi alla insåg att det både kändes nyttigt och gott. Prova ni också!

Sen åkte vi iväg till IP igen för då var det dags för våran träning, men jag var inte med eftersom att jag fortfarnde inte får pågrund av mitt knä. Man blir så sugen att vara med när alla springer omkring! Jag fick iallafall stå målvakt när som skulle spela match på slutet! :)

Nu måste jag verkligen sova, godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0