Om man vill bli brun...

Igår på söndagen när jag och michelle hade sovit gott så tog vi oss en riktigt god frukost och så traska vi iväg till ett solarium som låg i närheten, i Fruängen.

image73

Det var ett riktigt mysigt ställe där man slapp att boka tid och det var bara att stoppa in pengar så sattes den igång och i själva solariumet så var det en radio, skit skönt! Men villket gjorde så att man inte kunde ligga stilla x)
Efter denna solning tog vi brun utan sol:
image74

Desperat efter att bli brun eller vad? :D haha!
Påvägen hem igen så tog vi och köpte goda bullar! mums! När michelle senare var inne på datan och jag satt o pluggade så kollar jag upp av att hon sitter och asgarvar ut mig..
- HAHHAHA, MALIN!!! Kolla dig i spegeln!
Jag går till spegeln..
-HJÄÄÄÄÄÄÄÄLP!!
Det visar sig att jag är röd i hela ansiktet och det såg ut som om jag hade haft gurka i solariumet för att det var helt vitt som två stora bollar runt ögonen! Fyfan vad jag såg ut!
Jag har faktist en bild på hur det såg ut men jag tror jag skippar i att lägga upp den bilden x)

Vill du bli riktigt neger så gör som oss ! xD

-Någon som också misslyckats med solarium eler brun utan sol?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0