GLAD SOM EN LÄRKA!

Är det inte så man brukar säga när allt är toppen ? :D

Idag träffa jag Emme och innan jag kom till henne så köpte jag två st iskaffe på expressohouse. Sedan fick vi stjuss hem till mig där vi åkte med min nya moppe, åhh vad jag är glad! Självklart var vi försiktiga eftersom att vi inte tagit moppekort än.
Men sen vare dags, vi åkte till rösjöhallen för att gå igenom teorin. Han fick allting att låta så intressant, han var verkligen jättebra! Tack Kai för det x)
Nu är det bara att plugga som fan till provet nästa lördag!

Men eftersom att jag och Emme är pro på moppar så kommer vi klara av det galant!

Jag älskar min Moppebrud vad som än händer <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0