Åre med min pojkvän!

-Jag vet inte vart jag ska börja?

Jag, nicke och hans mamma var i Åre i 8 dagar, dom dagarna var så himla underbara!
Jag hade roligt hela tiden!
Påvägen upp till åre var vi så himla taggade allihopa och vi lyssnade såklart på rockmusik och Nicke dampa loss om man ska uttrycka det med ett fint ord x)
I Åre var det sol, klarblå himmel och bra snö, det var helt perfekt! Vi åkte bland annat skidor, en dag åkte jag, Nicke, christoffer (nickes kusin) och elisabeth (christoffers flickvän) snöscooter! SÅ JÄVLA KUL! I slutet åkte jag med Christoffer och självklart skulle han hålla på och flyga i hopp och sånt! Innan sista hoppet säger han att jag skulle hålla i honom hårt och jag pressade allt jag hade och sen mette hans pappa att vi hade hoppat hela 8 meter!!! Läskigt, men vilken känsla asså :D

Elisabeth, jag                                             Christoffer, Nicke

image90  image87 
 Christoffer                                                 Elisabeth
image88  image89

Haha, sen måste jag bara berätta om vad som hände i typ torsdags tror jag! Jag, nicke och christoffer var taggade på att gå på fest nånstans i åre och då åker vi in till nån snubbe där det var några stycken, det var helt dött och jättetråkigt så vi traskar vidare och knackar på ett hus och frågar om det är fest och så svarar en tjej, neej men det brukar vara det så ni kan komma in. Haha, det e fortfarnde lite oklart om det är nån som bor där för det var verkligen jättestort och det verkade som om det bara bodde ungdomar där isåfall. Iallafall så var det två sköna snubbar som kanske inte var sådär jättenyktra som vi skrattade mycket åt! Nästa gång man är i Åre vet man iallfall vart man kan gå för att direkt bli inbjuden :D
image91


Eftersom att min älskling äter VÄLDIGT mycket så 3/8 dagar tog buffé på tegetornet för 99 kr så får man ta hur mycket man vill! Pizzan där går inte att beskriva med ord asså! Ljuvligt god!
image92

Jag vill tacka dig Nicke för en jätterolig resa till Åre, det gör jag gärna om igen! Vet inte hur mycket jag har skrattat, men det måste vart väldigt mycket iallfall! Vi känner juh varandra väldigt bra men vi har verkligen kommit varndra ännu närmre nu och jag är så himla tacksam som har dig vid min sida!

Du gör mig lycklig <3

Övriga bilder från resan!

image93  image94  image95
image96  image97

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0