Är så himla glad :D

Efter mitt fysikprov som gick väldigt bra faktist så gick jag hem till Nicke, när jag kom dit blev jag bjuden på en jättefin drink av honom : )
 
image69

Lite senare gick jag o Nicke till mörby och träffa Fille (som hade alla pengar) för att köpa mat.

Matlistan:
 
* 1 -stort paket med "Jättefranska".
* 1-glass paket.
* 1- Godis påse
* 1-Ost
* 1-fanta exotic
* 3- cocacola

Somsagt, det blev inte direkt en vanlig middag x)
image68

Sen promenixa vi till Michelle, vi hadedet jättemysigt hela kvällen. Haha, eftersom att vi inte hade nån ugn så stekte vi osten o mackorna på stekpannan, självklart gick brandalarmet. Sedan följde jag Nicke till mörby, så fråga han om jag ville följa med honom hem sen slutade sagan med att jag sov över hos honom :)

♥ Vi fyra har så jävla kul ihop! Älskar er, och det vet ni om ♥



 

image70 image72


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0