Fille & Emme, tack för att ni finns <3

Gårdagen var skit, det var den värsta dagen i mitt liv på länge! Tog lång tid för mig att kunna somna.. Som vanligt dårå! Men jag ska inte sitta och deppa pågrund av det, men dte är svårt! Det är så jävla svårt! Har aldrig känt såhära... Men jag har iallfall mina underbara kompisar Emme och Fille, tack för att ni alltid finns där för mig! Ni vet itne hur mycket det betyder. Jag lovar att jag finns där för er när det behövs!

Sov över hos Emme igår vilket nog var bra för annars skulle jag bara gråta ännu mer. Jag har försökt att göra så många grejer som möjligt för att jag inte ska få otur. Jag vill ha turen med mig! Jag stoppade en enkrona i skon, trampa inte på någon a-brunn, i emmes port finns det en lampa som man ska hoppa upp i luften och nudda, satte på mig ett armband som jag hade slängt iväg, jag vaknade hos emme och då var I´m yours på... Snälla låt det hära bli bättre?

Varför märkte jag inget redan då? Jag har så många frågor till mig själv just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0