Tagen av polisen..

Igår på kvällen så åkte jag hem till erica där hon och lina var och vi tänkte bada i hennes pool men vi ångrade oss snabbt. Istället åkte vi till edsviken där en massa var. Sen vid tolv tiden så var det bara jag, Yassin, Shacke och Sulle kvar och då skulle vi fyra ta oss till mörby c med min moppe. Oj, vad vi garvade asså! Haha!

När vi kom fram till mörby så släppte vi av shacke och Yassin och så körde sulle min moppe och jag sitter kvar. När vi sedan var i enebyberg så bytte vi plats, precis då ser vi en polisbil då tänker jag "fan vilken tur att vi bytte plats" men jag kommer fort på att Sulle har juh ingen hjälm på. Polisen svänger och börjar åka efter oss och sätter på syrenerna. Jag frågar Sulle vad vi ska göra och han svara att vi ska åka vidare och då gör polisen ett tecken att vi ska svänga av på sidan, jag gör som dom säger och dom kliver ut ur bilen. Sulle leker blåst och jag sitter och ser lite glad/ledsen ut. Jag fick ta alkoholtest och vi slapp böter som tur var. Men sulle ligger riktigt jävligt till om dom ser honom utan hjälm igen! Fan vilken tur vi hade asså!!!  :D



"bild tagen från google"

Kommentarer
Postat av: tilda

jag var först på segling två dagar, sen åkte jag till någon lägergård 3 dagar, asså med konfan ;)

2008-06-18 @ 19:17:27
URL: http://superloveli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0