Näset

Så kallar vi vårat landställe.. Pappa ska snart hämta upp mig så ska vi åka till mitt landställe som ligger mellan Arboga och Eskilstuna. Kommer komma hem på onsdag eller torsdag. Det är jättemysigt där men jag är inte sådär jättetaggad på det och specielt inte nu när jag får ta med nån kompis! Förra sommaren så var jag och Johanna där en vecka, det var verkligen supermysigt!
Glömmer det aldrig! <3


Jag
och Johanna på våran långa promenad.   Många turer med den här roddbåten!


 


Jag i roddbåten

Kommentarer
Postat av: Paulina

saknar dig sötnos <3

2008-06-24 @ 00:19:54
URL: http://aldrigg.blogg.se/
Postat av: johanna

FAn vad det var kul maauliin ! :D jagsaknardeet<33333

2008-06-27 @ 00:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0