Shopping och onda ben!

Idag vaknade jag av att vi hade gäster i huset, mammas bästa kompis Annika och hennes två småbarn :) Så min frukost blev väl inte sådär jättenyttig! Jag och mamma åkte lite senare till Täby C för att köpa det sista innan jag drar iväg nu på allt eftersom att jag inte kommer hinna att göra sånt emellan mina grejer!
Det blir full rulle från och med på söndah :D


Efter allt shoppandes så åkte jag till pappa och så fick jag en ny mobil pågrund av att min gamla har blivit helt fuckad,
så jag är jätteglad nu!!! :D



Sen rullade jag iväg på moppen glad och åkte för att hämta Sulle och så åkte vi hem till Bella som hade fest, det blev riktigt kul och mycket skratt blev det åt Emma ikväll för att först så åkte hon in med paulina där bak rakt in i ett träd och sedan när hon skulle svänga så tappa hon moppen. Bra Emma :D

Ps: Imorn så kommer älsklingen hem :D <3 blev inte 7 veckor men snart åker jag ifrån honom igen..

Godnatt alla fina människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0