Klockan 19.30 till pojkvännen :)

Efter bad/solandet med Ebba och Bickie så åkte jag hem till Emme, efter en stund kom Paulina också så kollade vi på en massa serier på Tv och va hade även lite gruppsex, det hetta till ordentligt! x) Haha!
Sen ville Jag och Pauo att Emme skulle baka den goda kladdkakan som hon vägrar ge ut receptet på, så emme bakade den och så satte vi på grädde och jordgubbar på också för att få en sommarkänsla! Jag och Pauo blev riktigt nöjda och mätta och belåtna!



Nu ska jag snart byta om så ska jag tydligen ta med mig badkläder säger nicke, han har något på gång! x) Jag ska vara där halv åtta och så ska jag sova över hos han. Har verkligen saknat honom jättemycket så jag ska passa på att vara med honom den sista tiden innan vi är ifrån varandra igen, fasst nu 5 veckor!! Ush, säger jag bara!

Pojkvännen igår <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0